Ben je om de één of andere reden niet tevreden met het geleverde product? Laat het ons weten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. We stellen je vertrouwen in ons op prijs en dat willen we zo houden. Neem contact op als je vragen hebt, kritiek of suggesties om de dienstverlening te verbeteren.

Garantie

Wij geven om de kwaliteit van onze service en producten en doen ons best om deze in topconditie bij je af te leveren. Aangezien we deze producten niet zelf afleveren maar door een vervoerder hebben we de aflevering niet volledig zelf onder controle. Mocht de het pakket en/of de bestelling kapot gaan tijdens transport dan is het mogelijk dat je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Liever horen we dit echter zo snel mogelijk zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Heb je een klacht? Dan raden we aan om deze klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ketostrips.nl. Dit geeft ons de mogelijkheid om een oplossing te bieden. Mochten we niet tot een oplossing kunnen komen dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.