Levertijden

De standaard levertijd die we hanteren is 1 tot 2 werkdagen bij een bestelling die geplaatst wordt voor 14.00 uur. Dit komt erop neer dat de meeste doordeweekse bestellingen de volgende dag of de dag erna geleverd worden. De uitzonderingen hierop zijn feestdagen en het weekend. Als alles volgens plan verloopt dan zijn dit de levertijden:

Verzending op: Levering op:
Maandag voor 14.00 Dinsdag
Dinsdag voor 14.00 Woensdag
Woensdag voor 14.00 Donderdag
Donderdag voor 14.00 Vrijdag
Vrijdag voor 14.00 Zaterdag
Zaterdag voor 14.00 Dinsdag

Uiteraard doen we er alles aan om bestellingen op tijd te leveren. Het is echter mogelijk dat de levering van de bestelling door omstandigheden vertraagd is. Hierdoor kunnen we geen garantie bieden dat de bestelling binnen de gestelde levertijd bezorgd wordt. We proberen de bestelling altijd zo snel mogelijk te leveren maar zijn daarbij afhankelijk van DHL of PostNL. Gebruik indien aanwezig de Track en trace code om te controleren wanneer het pakket afgeleverd wordt.

postnl dhl

Bezorging

De bestellingen worden met Track en trace code door DHL verzonden of met PostNL per brievenbuspost. Op dit moment leveren we uitsluitend aan adressen in Nederland en België. Zodra de bestelling overgedragen is aan de vervoerder ontvang je een e-mail met een bevestiging dat de bestelling hier afgerond is. Dezelfde dag, meestal in de avond, ontvang je vervolgens de Track en trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Bezorgtijden pakketpost Nederland

DHL bezorgt de pakketten van van maandag tot en met zaterdag in vier verschillende tijdvensters. Over het algemeen probeert men het pakket eerst aan te bieden in de middag. De track en trace code geeft soms alleen informatie dat het pakket van 08:00 tot 18:00 uur aangeboden wordt maar vaker wordt een tijdvak vermeld, bijvoorbeeld 11:00 tot 15:00 uur of 14.00 tot 18:00 uur.

Wil je weten in welk tijdvenster onze bezorger bij je langskomt? Dat kun je, tot tien dagen vooruit, bekijken door je postcode in te vullen op de website van DHL. Dit kan via deze pagina.

Niet thuis? DHL biedt het pakket de volgende dag een tweede keer voor 18.00 uur aan. Als het pakket ook dan niet afgeleverd wordt dan volgen er nog twee afleverpogingen tussen 18:00 en 21:00 uur. Als het pakket na deze vier pogingen nog niet afgeleverd is dan gaat het naar een afhaalpunt waar het pakket afgehaald kan worden.

Bezorgtijden PostNL brievenbuspost

PostNL bezorgt post van dinsdag tot en met zaterdag. Dit zijn de verwachte bezorgtijden voor PostNL brievenbuspost.

Verzending op: Levering op:
Maandag voor 14.00 Dinsdag
Dinsdag voor 14.00 Woensdag
Woensdag voor 14.00 Donderdag
Donderdag voor 14.00 Vrijdag
Vrijdag voor 14.00 Zaterdag
Zaterdag voor 14.00 Dinsdag

Bezorgtijden België

De bestelling wordt in België slechts één keer overdag aangeboden. Niet thuis? Dan wordt het pakket doorgestuurd naar een Bpost afhaalpunt waar het pakket afgehaald kan worden.

Bezorgkosten

Bestellingen vanaf €30,- worden gratis bezorgd binnen Nederland. De verzendkosten die gelden voor bestellingen onder €30,- zijn €4,95 per bestelling voor pakketpost. Voor brievenbuspost zijn de verzendkosten €2,95.

De verzendkosten die gelden voor bestellingen die naar België verzonden worden zijn € 7,95 per bestelling. Gratis verzending is niet mogelijk voor bestellingen uit België.

Niet geleverd of vertraagd?

Is je bestelling nog niet geleverd door de vervoerder? Controleer eerst de Track en Trace link die je in de verzendbevestiging hebt ontvangen. Het is mogelijk dat er vertraging is geweest bij afhalen, sorteren of afleveren. In de Track en Trace van de zending is te lezen wat er precies aan hand is. Mogelijk is het tijdvak van levering verschoven of wordt de zending een dag later afgeleverd.

Duurt het te lang? Neem dan contact met ons op. We zullen dan contact opnemen met de vervoerder met een verzoek om opheldering.

Afgeleverd, maar niet ontvangen

Is de zending afgeleverd maar heb je het pakket niet ontvangen? Controleer dan via de Track en Trace of het adres klopt. Als het adres correct is controleer dan in de brievenbus of je een niet-thuis bericht hebt ontvangen. Het pakket is dan vermoedelijk afgeleverd bij één van de buren of probeert het de volgende dag opnieuw af te leveren.

Aflevering mislukt

Is de aflevering na meerdere pogingen nog niet gelukt? De vervoerder biedt het pakket meerdere keren aan. Als de aflevering niet lukt doordat je niet thuis bent, en afgeven bij de buren niet mogelijk is, dan wordt het pakket naar ons retour verzonden. Om hetzelfde scenario te voorkomen versturen we het pakket niet meteen terug voor een nieuwe poging. We vragen je contact met ons op te nemen voor een nieuwe verzending.

Andere vraag?

Heb je vragen over de levering van een bestelling? Neem dan contact met ons op.